Contact

 

Het vinden van de juiste steen is niet altijd even makkelijk voor iedereen en wij kunnen ons best voorstellen dat je hierover vragen hebt of advies wilt. Misschien heb je wel gewoon vragen over je bestelling. Wat voor vraag het ook is je kunt eenvoudig een berichtje sturen naar info@kristalmeester.nl en we antwoorden doorgaans erg snel.

Klachtenregeling

Dat jij tevreden bent is voor Kristalmeester het allerbelangrijkst. Mocht je een klacht hebben dan doen wij er alles aan om dat zo snel mogelijk op te lossen. Laat het ons dan ook zo snel mogelijk weten via  info@kristalmeester.nl of bel tijdens kantooruren naar +31 6 54950284.

We doen er alles aan om je klacht zo snel mogelijk te verhelpen maar mocht dat bij hoge uitzondering niet lukken dan kun je altijd je klacht (geschil) aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

 

1 Bestellingen
1.1 Krijg ik ook een beschrijving van de werking van de stenen bij de bestelling?

Ja, bij iedere bestelling krijg je een uitgebreide beschrijving van de werking van de stenen. 

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »